» Ceragem
» Pazarlama
» Haberler
» Bayi Giriş

CERAGEM Yatak gelmiş dediler şubeye vardım

Bir numara aldım sıraya girdim

Sıram gelince de yatağa yattım

Beni bu sancılardan kurtar CERAGEM

Birkaç gün gidipte yatağa yattım

Haftanın sonunda kararı verdim

Ayşegül Hocam da güler yüzlüdür

Latife Hocam da tatlı dillidir

Onlara çok dua ediyorum Canım CERAGEM

Cemile der ki artık dertlerim bitsin

Parası olan herkes evine alsın

Günde 2-3 defa yatağına uzansın

Ben de sana Aşık oldun canım CERAGEM

Cemile Kara, ÇORUM

Yaklaşık 5 seneden bu yana Ankilozan Spondilit(omurilik romatizması) nedeniyle başta bel ve sırt ağrıları çekiyor; ara ara da oturup kalkarken tutuluyordum. Ayrıca omuriliğin sırt bölgesinde eğrilik oluşmaya başlamıştı. Konuyla ilgili doktorlar tedavi yöntemi konusunda kesin bir çözümün olmadığını belirtiler. Yaklaşık 15 senastır Ceragem yataklarını denedim. Şu anda bel ve sırt ağrılarım geçti. Özellikle oturup kalkarken oluşan tutukluk oluşmamaya başladı. Akşam yatarken oluşan hareket kısıtlılığı yavaş yavaş azalmaya başladı. Sırt bölgesindeki eğriliğin düzelmesinde belirgin ilerlemeler hissediyor ve gözlüyorum. Ara vermeksizin devam etmeyi düşünüyorum. Tüm Ankilozan Spondilit(omurilik romatizması) hastalarının bilgilerine... Teşekkürler CERAGEM

Okan SAYDAM, kamu , 37,

Ceragem yatağını denemeden önce sırt ağrılarım ve yataktan kalkarken ağrılar yaşıyordum ama iki haftadır seanslara katılıyorum ve bu şikayetlerim azaldı ve ortadan kalkacağına inanıyorum.
Sevdegül GÖÇ, işçi , 43,

Çok önemli bir rahatsızlığım yok ama yine de Ceragem'e gidiyorum. Kendimi daha dinç ve sağlıklı hissediyorum.Ceragem'den çıktıktan sonra dik durmaya başladım ve saçlarım artık daha az dökülüyor.Ceragem çalışanlarına çok teşekkür ediyorum. Ceragem'i herkese tavsiye ediyorum.Bir ağrınız,sıkıntınız varsa Ceragem'in size çok iyi geleceğine inanıyorum.
Esra Yılmaz, ÖĞRENCİ , 15, ANKARA

Geçtiğimiz hafta İstanbul-Pendik'te misafirdim. Birgün Şehit Fethi caddesinden aşağıya doğru yürürken elimdeki bastondan ve yürüyüşümden felçli olduğumu anlayan Cemile Hanım beni Ceragem masaj yatağını denemeye davet etti. Orda Cemile, Dilek ve Çiğdem Hanım olmak üzere üç iyilik meleği ile tanıştım. 7 yıl önce geçirdiğim beyin kanaması nedeni ile sol tarafım felç durumda. Birkaç gün üstüste masajdan sonra 7 yıldır hiç kıpırdamayan sol ayak parmaklarımda kıpırdama başladı. Bu bir mucize idi ve ben çok sevinmiştim. Sol kolumu hiç kullanamıyorum ona bir çare olacağına da inanıyordum ama izinim bittiği için bir haftanın sonunda Erzurum'a dönmek zorunda kaldım. İlk fırsatta Pendik Ceragem'e tekrar gideceğim ama Erzurum'da da böyle bir salonun açılmasını çok isterim. Bu arada Ertan Bey'i de unutmadım. Ertan Bey, Emile Hanım, Dilek Hanım ve hemşerim Çiğdem Hanım hepisi çok iyi ve melek gibi insanlar. Allah hepsinden razı olsun.
Süleyman Tünçay, Öğretmen , 56,

Ben de aşağı yukarı 1 aydır yatıyorum Ceragem yatağına. Çok faydasını görüyorum. Genç yaşta olmama rağmen çok hastalıklarım var, yatak bu hastalıklarıma iyi geliyor. Bu yatağı çıkaranlardan Allah razı olsun. Teşekkürler.
Filiz ŞEKER, ev hanımı , 41, İSTANBUL

Ceragem'le 7 ay önce tanıştım, elimdeki uyuşmalar, tansiyon, şeker, uyku düzensizliğim hepsi normale döndü. En yakın olay ise birkaç gün önce yaşadım. Göz alerjim, projektörü gözlerime tutmakla geçti. Teşekkürler Ceragem, teşekkürler Canan hanım ve çalışanları. Allah hepinizden ve vesile olanlardan razı olsun!

Ahmet Cankurtaran, emekli , 56, ANKARA

Merhaba. Ben 10 yıldır boyun,omuz,sırt,mide,baş ağrısı çekiyordum. Çok ilaçlar kullandım ama faydasını göremedim. Komşularımın tavsiyesiyle merak edip Caregem'le tanıştım çok memmunum.1.5 aydır Ceragem yataklarına gidiyorum ağrılarıma çok iyi geliyor.Benim gibi ağrı çekenlere tavsiye ediyorum. Cömert hocama ve diğer hocalarıma çok teşekkür ediyorum. Bizimle çok iyi ilgileniyorlar ve bilgilendiriyorlar.
Ayşe Kaya, EV HANIMI , 37, ESKİŞEHİR

Ceragem yataklarını kullanmaya başlayalı yedi ay oldu. Komşum Fatma Abla'nın tavsiyesi ile Ceragem yataklarıyla tanıştım. Kolumda ve sırtımda şiddetli ağrılar vardı,  Ceragem'e başladıktan sonra ağrılarım azalmaya başladı ve uzun süre sonra ağrılarım geçti. Şimdi çok mutluyum, Ceragem gibi bir organizasyon olduğu için minnettarım. Hepinize teşekkürlerimi sunuyorum.
Nursen CENGİZALP, Ev Hanımı , 43, İZMİR

Çorum Ceragem yataklarına 8 aydır gitmekteyiz. Hatalıklarımızın iyileştiğinin kanısına vardım, kemik erimesine, vücut iltihaplarına ve bir çok hastalıklara iyi geldiğinin farkına vardım. Annem 75 yaşında, kutularca hap kullanırken, artık bir tane dahi kullanmıyor. Bizi oraya bağlayan tek şey yataklar degil,  Gülhan, Bahattin, Ayşe hocalarımızda oraya bağlayan bir nedendir. Bütün ailemi Ceragem'le tanıştırmaya çalışıyorum, çünkü onlarında sağlıklarına kavuşmalarını istiyorum. Ceragem kağıtlara dökülmeyecek kadar çok şey taşıyor, tüm dünyanın Ceragem'le tanışmasını, kullanmasını diliyorum, saygılar...
Ahmet DAVULCU, Kahveci , 42, ÇORUM

Pazarlama

CERAGEM firması, bütün misafirlerine, tüm dünyada dağılmış olan kişisel tanıtım merkezlerinde, CERAGEM Otomatik Termal Masaj yatağı hakkında bilgi almalarını ve tecrübe etmeleri tavsiye ediyor.

Biliyoruz ki Ceragem firması inanılması zor bir yöntem denemektedir!
Bu yüzden biz sizleri yakınınızdaki bir merkezimize davet ediyor ve ilk elden CERAGEM otomatik termal masaj yatağının faydalarını tecrübe etmenizi istiyoruz. Birçok insan bizim CERAGEM termal masajımızı deniyor ve faydalanıyor. Sizlerede bizzat yerinde izleyerek ve deneyerek bunun bir parçası olmanızı tavsiye ediyoruz.

Birçok medya ve araştırmacı bizim ürünümüze ilgi göstermektedir. Ceragem firması bu ayrıcalıklı pazarlama stratejisi ile gurur duymaktadır. Firma olarak ürünümüze güveniyor ve bu konuda herhangi bir mütevazılık de yapmıyoruz. Misafirlerimizin sağlığını CERAGEM otomatik termal masajı ile yükseltiyoruz.

Müşterilerimiz, bu özel pazarlama stratejimizle ilgili, ürünü satın almadan önce defalarca kullanıp tatminkâr olmalarından ötürü memnuniyetlerini bildirmektedirler.